Majitel restaurace se zastal servírky. Věnoval jí vysokou útratu neslušných hostů

Obrázek: restaurace-sef-servirka-main

Když servírka Lily obsluhovala skupinu hostů v britské restauraci Cora, svou práci končila v slzách. Šéfkuchaři Leemu Skeetovi se svěřila, že s ní hosté mluvili s despektem, ponižovali ji a dotýkali se jí. Ten se za ni postavil a jeho vyjádření na sociálních sítích si získalo velký obdiv a uznání.

„Vážení, chtěl bych vám poděkovat, že jste si vybrali k večeři právě moji restauraci. Měli jste největší útratu, jakou jsem tu zatím u jednoho stolu zažil. Bohužel jsem se během večera dozvěděl, že jste se chovali nevhodně k Lily, která vás obsluhovala. Řekla mi, že jste se k ní, coby 22leté slečně, chovali nevhodně a někteří z vaší skupiny na ni sahali,“ napsal šéfkuchař Skeet na svůj Twitter. 

Sám byl z incidentu zaskočený a vyčítal si, že je špatný zaměstnavatel, když k něčemu takovému mohlo v jeho podniku dojít. „Prosím zašlete mi vaše bankovní údaje. Vrátím vám vaši útratu kromě 100 liber, které by si zasloužila Lily. Tuto částku jí okamžitě zaplatím, vy jste pro ni žádné spropitné nenechali. Byl bych rád, kdybyste už do mé restaurace nikdy nezavítali. Lily pro mě znamená víc než peníze,“ dodal Lee Skeet.

Šéfkuchař se nakonec rozhodl, že si tito hosté nezaslouží vrácení útraty a oněch 1 200 liber věnoval Lily. „Reagoval jsem příliš rychle a neuváženě. Omlouvám se, byl jsem naštvaný. Hostům jejich útratu nevrátím. Nechal jsem si ji a převedl na účet Lily,“ vysvětlil.

Restaurace Cora v britském Cardiffu slouží maximálně 12 hostům a každý den podává ty nejkvalitnější sezónní pokrmy. Lee Skeet dříve pracoval pro Gordona Ramsayho. Jeho gesto, kdy se takto zastal své zaměstnankyně, se na Twitteru setkalo s velkou pozitivní odezvou.

Foto: Lee Skeet | Facebook