Victoria's Secret v loňském roce započala zásadní změny ve své image. Značka byla známá vysokými a hubenými „andílky”, modelkami, které propagovaly téměř nedosažitelné až nezdravé tělesné normy. Po letech kritiky i žádostí od spotřebitelů tak přichází kolekce Love Cloud oslovující daleko širší zákaznickou základnu. „Inspirovali jsme se skutečnými potřebami žen a Love Cloud byla vytvořena jako kolekce pro každodenní pohodlné nošení, při němž se stále můžeme cítit sexy. S touto řadou uvádíme na trh vysoce kvalitní podprsenky a kalhotky a pokračujeme v našem neustálém úsilí vyvíjet produkty naplňující individuální potřeby žen,“ uvedla hlavní designérka luxusního spodního prádla Victoria's Secret Janie Schaffer.
Sofía Jirau debutovala před dvěma lety na New York Fashion Week. „Mým největším cílem je ukázat lidem na celém světě, že neexistují žádné limity, a inspirovat je, aby také šli za svými sny," píše na svém webu modelka, která je také zakladatelkou a majitelkou značky Alavett. V internetovém obchodě nabízí oblečení, doplňky a domácí produkty. Na podzim zahájila kampaň Sinlimites (Bez omezení), aby zvýšila povědomí o lidech s Downovým syndromem po celém světě. „Nepotřebujeme lítost. Jsme lidé, kteří cítí, trpí a milují jako každá lidská bytost. Nejsme ani více, ani méně než kdokoli jiný. Problémy ale nemůžeme ignorovat. Potřebujeme podporu a přijetí společnosti, abychom mohli využít naše schopnosti pro osobní rozvoj a splnění všech našich snů,” uzavírá.