Kresby můžete vidět naživo v lokalitách: Boskovice, Čeladná, Frýdek-Místek, Bělkovice-Lašťany, Přimda, Dolní Tošanovice, Jablonec nad Nisou, Krupka, Letovice, Liberec, Litovel, Mariánské Lázně, Mělník, Pardubice, Stříbro, Tábor, Tachov, Teplice, Trutnov, Uničov, Velké Meziříčí, Všetín a Žďár nad Sázavou.
Čínský disidentský umělec a aktivista Badiucao se na mezinárodní umělecké scéně prosadil především díky své tvorbě na sociálních sítích, která má často podobu participativních kampaní a výzkumných projektů. Jeho aktivity na sociálních sítích jdou ruku v ruce s jeho uměleckou produkcí zahrnující malby, kresby a vizuální a zvukové instalace.
Badiucao se narodil v Číně v roce 1986 a vyrostl v Šanghaji. Poté, co náhodně zhlédl tajně natočený dokument o masakru na náměstí Nebeského klidu v roce 1989, opustil studia práv na Východočínské univerzitě a začal se věnovat umění protestu. Badiucao pochází z rodiny se silným uměleckým zázemím: jeho dědeček i strýc byli průkopníky čínské kinematografie 30. a 40. let a přišli o život při perzekucích během kulturní revoluce. Badiucao tedy vždy chápal umění jako mocný prostředek boje proti autoritářství.
V roce 2009 emigroval do australského Melbourne, kde pracoval jako učitel na základní škole a vytvořil své první satirické kresby pod pseudonymem Badiucao. Několik let pracoval anonymně, na veřejných akcích vystupoval s maskou. V roce 2018 působil v Berlíně jako asistent Aj Wej-weje, kterého považuje za svého nejvýznamnějšího učitele z uměleckého i ideologického hlediska.
Po mnohačetných výhrůžkách smrtí jemu samotnému i jeho rodině odhalil umělec svou pravou identitu dne 4. června 2019, v den výročí masakru na náměstí Nebeského klidu, během prezentace dokumentárního filmu China’s Artful Dissident.
Ve své tvorbě Badiucao vystupuje proti jakékoli formě ideologické či morální kontroly uplatňované politickou mocí nejen v Číně, ale kdekoli na světě, a staví se proti cenzuře i manipulaci s historickou pamětí. Vzdává hold všem, kteří stejně jako on sám věří, že je jejich povinností vystupovat proti jakékoli formě bezpráví.
Série uměleckých prací reflektující ničím neospravedlnitelnou ruskou agresi na Ukrajině vznikla v prvních dnech války, která pokračuje již třetím rokem a v níž denně umírají nevinní lidé. Cyklus těchto děl, která byla představena ve své premiéře na pražské výstavě MADe in China v roce 2022 v Centru současného umění DOX a dále v roce 2023 na výstavě Tell China´s Story Well ve Varšavě, připomíná každodenní ztráty na životech, lidské oběti, destrukci, odpovědnost agresora za všechnu tuto bolest i znepokojivý vztah mezi Ruskem a Čínou.
Badiucaovy práce byly vystaveny v Austrálii, Spojených státech, Itálii, České republice, Belgii a Polsku a jeho díla publikovaly významné mezinárodní organizace a média jako Amnesty International, Freedom House, BBC, CNN a China Digital Times.
V roce 2021 Garry Kasparov, prezident Nadace pro lidská práva, udělil Badiucaovi Cenu Václava Havla za kreativní disent, která je od roku 2012 udělována nadací Human Rights Foundation a oceňuje ty, kteří s odvahou a vynalézavostí usilují o život v pravdě, a demaskují tak lživost diktátorských režimů.
Výstava probíhá v rámci programu HateFree Art. Ten je uměleckou částí projektu HateFree Culture, který usiluje o život bez násilí a nenávisti. Vznikl jako reakce na nárůst negativních postojů k některým skupinám obyvatel ČR a dlouhodobě vystupuje proti toleranci společnosti vůči radikálním a násilným řešením. V rámci plakátové výstavy HateFree Art, kterou po boku HateFree Culture pořádá Centrum současného umění DOX, se k palčivým otázkám současnosti vyjadřují svými díly přední čeští umělci a umělkyně.