Společnost Coca Cola zveřejnila na konci února nové video v rámci své reklamní kampaně „Taste the Feeling“ (Ochutnej ten pocit). V něm sourozenci soupeří o přízeň pohledného muže, který u nich na zahradě čistí bazén. Z okna svých pokojů se na mladíka s rozhalenou košilí odhalující vypracované tělo zasněně dívá jak dívka, tak její bratr. Po chvíli oba dva vyrazí ze svého pokoje k lednici, ze které berou vychlazenou Coca Colu, aby ji krasavci nabídli. Společnost se tak po letech opět vrací k tématu LGBT komunity, kterým chce dát najevo svou otevřenost k přijetí a rovnosti.
Souboj o přízeň muže u bazénu je skutečně bratrovražedný (sestrovražedný). Sourozenci si podrážejí nohy, přeskakují se, strhávají si pod nohama koberce, aby nakonec zjistili, že už je dávno předběhla jejich matka.
Video může být vnímáno jako návrat k reklamě z poloviny 90. let, v níž několik žen pozoruje z okna kanceláře stavebního dělníka odhaleného do půli těla, který si v pauze vychutnává dietní Coca Colu. Tento vzorec společnost zopakovala v následujících letech ještě několikrát.
Už v roce 2014 se společnost zaměřila také na LGBT spotřebitele a přišla s reklamou, v níž dva otcové vezmou svou malou dceru bruslit. V nové reklamě podle slov tiskové mluvčí společnosti Kate Hartman dává Coca Cola znovu najevo svou otevřenost a vstřícnost k pestrosti, přijetí a rovnosti.
Foto: Repro Youtube