Amanda Morris své dceři často píše na paže L pro levou stranu a R pro pravou. „Alexis ale chtěla něco stálého, už když byla malá,“ vypráví její matka, která začala kontaktovat místní tetovací salony. Ty však i za jednoduché tetování žádaly vysoké ceny. „Obvolávala jsem řadu různých tetovacích studií a všude mi sdělili, že by cena za tetování byla mezi 100 a 150 dolary, což je příliš,“ uvedla Amanda Morris.
Přesto se jí však hledání vyplatilo. Narazila totiž na studio Ambitious Ink, které vlastní Scotty Jr. Thompson, a tak i jemu poslala zprávu: „Mé dceři je 16 let a má těžkou dyslexii. Nedokáže rozlišit pravou a levou stranu, a tak by si přála vytetovat jen drobné L na levou ruku a R na pravou. Všude si říkají o 100 až 150 dolarů. Za jakou cenu byste tetování provedl vy?“ napsala Amanda do Ambitious Ink.
Odpovědi, která z tetovacího salonu přišla, nemohla Amanda uvěřit. Majitel salonu jí totiž napsal: „A co kdybychom to udělali zdarma?“ Tatér Scotty Thompson se umění tetování naučil od svého otce a vadilo mu, jak vysoké ceny jiní tatéři nasadili. „Každý den cítím hrdost, že jsem tatér. Nikdy jsem neměl přebytečných 200 dolarů na tetování. A tak když mi napsala Alexina matka, věděl jsem, že tohle tetování udělám zdarma,“ řekl.
„Moje dcera byla před tetováním nervózní. Scotty byl ale úžasný! Říkal Alexis o všem, co se právě chystal udělat, a ještě se ujišťoval, že je to něco, co moje dcera opravdu chce,“ chválí si jeho přístup Amanda. Tatér se své 16leté klientky ptal také na to, zda se cítí dobře a co říká na výsledek. „Nemůžeme si přístup a atmosféru u Scottyho vynachválit!“ doplňuje Amanda. Tatér pak vysledná vytetovaná písmena nasdílel na své facebookové stránce, kde připsal, že je vytetoval výměnou za objetí. Jeho post se začal virálně šířit a ani jeho sledující a fanoušci nešetřili chválou. Scotty zároveň všechny ujišťoval, že mu nešlo o úspěch na sociálních sítích, ale o to, udělat dobrý skutek.
Dyslexie je specifická porucha čtení, která se vyznačuje sníženou schopností přesného a rychlého čtení. O dyslexii by se mělo začít mluvit tehdy, jestliže má dítě problém rozeznat písmena nebo zná abecedu, ale nedokáže písmena poskládat do slabik a slov. Později může mít potíže se čtením, nerozezná množství nebo vidí čísla zrcadlově. Dyslektik je výrazně ohrožen znesnadněním přístupu k tradičním vzdělávacím podnětům.